Oğuz Şerifalioğlu Adaylığını Açıkladı

Gebze Ticaret Odası (GTO) Meclis Başkanı Oğuz Şerifalioğlu, GTO Meclis Toplantısı öncesinde basının karşısına geçerek önümüzdeki aylarda yapılması planlanan oda başkanlığı seçimlerinde aday olduğunu resmen duyurdu.


Meclis üyeleri ve kamuoyuyla adaylık kararını paylaşan Şerifalioğlu, Gebze iş dünyasına hizmet sunmak amacıyla bu yola çıktıklarını ifade etti. Edinilen bilgilere göre Şerifalioğlu'nun, iki hafta sonra gerçekleştireceği kapsamlı bir programla seçim sürecine dair projelerini, hedeflerini ve yönetim vizyonunu detaylı bir şekilde kamuoyuna aktarması bekleniyor.

GTO kulislerini hareketlendiren bu gelişmenin ardından, gözler odadaki diğer dengelere ve önümüzdeki günlerde yaşanacak seçim trafiğine çevrildi.