KÖRFEZİM EĞİTİM KURUMLARI LİSEYE GEÇİŞ TÖRENi MUHTEŞEMDİ

Eğitimde 31. Yılını dolduran Kocaeli'nin en köklü okullarından Körfezim Eğitim Kurumları, 27. Dönem ortaokul mezunlarının liseye geçiş törenini büyük bir coşku ile gerçekleştirdi.


Yıl boyu yapılan etkinlikler ve çalışmaların hazırlanıp sunulduğu Görsel Sanatlar Sergisi’nin
açılışına Okul Kurucusu ve Kurucu Temsilcisi Naci Akçay , Okul Kurucusu Hasan Yıldız, Okul
Genel Müdürü Azmi Cihat Hatipoğlu, okul yöneticileri, öğretmen, öğrenci ve velileri katılım
sağladı. Kurdele kesiminin ardından yapılan açılış konuşmalarında, Körfezim Eğitim
Kurumu’nda tüm öğrencilerin her yönden desteklenmesinin ve onlara yol göstermenin önemi
vurgulandı. Destekleri için velilere teşekkür edildi. Sergiyi gezen öğrenci ve veliler kokteyl
alanındaki sohbetlerden sonra tören için konferans salonuna geçtiler.
Liseye geçiş Programında Ortaokul Müdürü Eyüp Sultan Keskin’in, veliler adına Şebnem
Nefesoğlu ve öğrenciler adına Tuğçe Filiz'in konuşma yaptılar. 136 mezun veren okulda
öğrencilere tören diplomaları verildi. Dereceye giren öğrencilere hediyeleri takdim edildi. Okul
Birincisi Zeynep Naz Doğan'ın okul kütüğüne isim çakmasıyla devam edildi. Ardından
ortaokul branş öğretmenlerine emekleri için teşekkür edilip çiçek takdimi yapıldı. Pasta
kesimi ve kep atma etkinliğinin ardından hatıra fotoğrafları ile program sona erdi.
Tüm program boyunca öğrencilerini destekleyen aileler, okulun eğitim ve öğretimi ile ilgili
duydukları memnuniyeti ilettiler.